優化了的期權策略

Loading

各位,新年快樂!
又一段時間沒有更新blog 了。

最近讀到傻貓的Blog 2022 投資成績表:賭徒性格導致血流成河 有感而發。
我是從2021年開始賣期權賺被動收入的,當時和傻貓的操作差不多,每月可以賺3-9萭左右的收入。
當時覺得錢原來咁容易賺。由於我主要做美股科技股,仲要係細價股個隻。2021 年11月左右開始跌到阿媽都唔認得。
全部入晒價,要接貨之餘,股價已跌穿行使價很多。
我知道要準備來英國,為了保住來英資金,當時我把接到的股大部份賣了。
回頭看,也好彩賣了,因為現在股價跌得更殘。2021年全年期權收入是46萬,但計埋蝕價既錢應該係得返十幾廿萭左右。

我並無因為咁而放棄賣期權,始終我覺得呢個係一個好好既被動收入方法。
就算無得賺幾萬蚊, 一個月幾千幫補下都好。
上年開始,我優化了我的期權策略,Run 了7-8個月左右,以40萭作接貨本金,每月有大約有$8000 – $20000 港幣左右的被動收入。
以下是優化了的策略:

  • 永遠不做孖展,有幾多錢接幾多貨
  • 有幾多貨做幾多Short Call, 一定要有Cover
  • 做TQQQ 同SQQQ 指數為主, 兩邊一齊做,升跌都有cover
  • 盡可能接不到貨,如接到,盡快賣出或做Short call賣返出去
  • 以保住40萬本金為大前提
  • 如果股價或指數到了死亡交叉位,如有貨係手,一定要全數賣出
  • 仍然會做少量跌得很殘的個股,但會開較遠的價,以接不到貨為目的
  • 只賣近1-2個星期的期權,因為太遠期,如果入價,很難補救
  • 承上,盡可能不Roll,以前很喜歡用Roll來處理入價的期權,經過多次交易後還是覺得不Roll較好
  • 每個月把賺到的期權金轉出,落左袋先係自己錢

感覺上這策略還可以,但投資要與時並進,現在可行不代表以後都可行。
我會定期review,在這裡更新。

Leave a Reply

Discover more from 財務自由路

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading