[美股期權] 2022年3月期權收入 (21K)

Loading

寫2月期權收入時,個市仍然係大跌中。當時我說停止SP, 只做少量SC。

之後短短一星期,成個市況逆轉。基本上SC 的貨已全部call 晒出去。

以SHOP為例,短短4日由$512 升到$780 升左52%。

我平時做SC基本上會開價外10%-20%左右,以為都算安全,遇到呢D市就真係左一巴右一巴。

做期權short side ,最好個市唔太旭, 就可以月月收息。

做SHOP 呢種股價偏大的股,本身持股就不太多,一張期權被行使就call走大部份貨。

所以4月的策略又要改變,雖然個市升左唔少,但成長股股價還是偏低。我會以慢慢儲股為主加少量細價股SP+SC。

總之想做到的是期權買賣不影響我原本的正股計劃,寧願佛系收少D期權金都唔想太進取整亂正股Plan。

Leave a Reply

Discover more from 財務自由路

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading