休息7個月後,終於係英國做黎生

Loading

上年11月辭職後,休息了7個月,終於開始要係英國上班了。來到英國搵工一個月左右,有2個offer,遲一點我會另外出個post 講有關搵工的心路歷程。我不想把這件事形容得過份樂觀或者悲觀,畢竟每個人情況都不太一樣。總括而言,我覺得可以引用沈旭暉的一篇文章內容,就是”移民英國係要好有決心,同準備去面對一切難題,而最終係會收成正果。”

沒有上班的7個月,像過著退休生活。係超級爽。話說我間中是會有頭痛的問題,但這7個月好像沒有事了,果然辭職能醫百病。

來到英國後,工作又有了另一種意義。可以更容易融入當地生活, 認識當地朋友和有更多講英文的機會。 另外就是,之前預留了大約3年的生活費現在可以用來作期權Short put 預備接貨用,增加現金流。

當然,我最終目標都係唔洗做,有穩定現金流!

Leave a Reply

Discover more from 財務自由路

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading